5 Mayıs 2010 Çarşamba

Kabahat Seni Sevende...

Eskilerin şarkısı, hatta bir Orhan Gencebay klasiği. :)
``  Her nereye baksam acı hatıran var
            Mazi hançer gibi derinden yaralar  ``
 Gözüme takıldı geçenlerde Göksel'in yeni albümü. Baştan sona tüm şarkıları dinledim. Beni en çok etkileyen bu parça oldu. Biraz araştırmanın ardından da bir Orhan Gencebay şarkısı olduğunu öğrendim. :)


 



 Dinlerken eşlik etmek isterseniz:

Hayat rüya gibi
Aşk bir kumar gibi
Kaybettim seni sevgili
Yağmur gibi yaşlar
Akar gözlerimden
Kahrettin beni sevgili
Aşk dolu geceler kadar yalnızım
Sensizim, sensiz...

Seni başıma tac, gözlerime yaş ettim
Şu hasta kalbime aşkını ilac ettim
Ben kendi kendimi sen mesut ol diye
Kaderimle avutup nasıl da harap ettim

Aşk bu mudur ey sevgili ?
Bir aşk vardır bir gönülde
Kabahat seni seven
Şu benim deli deli gönlümde


Sen başka dünyada, ben sanki rüyada
Bilemedim ey sevgili
Ben mi çaresizim, sen mi vefasızsın
Bulamadım ey sevgili
Aşk dolu geceler kadar yalnızım
Sensizim, sensiz...

Her nereye baksam acı hatıran var
Mazi hançer gibi derinden yaralar
Ölmeyen aşkımı öldüren sen oldun
Korkarım ki eyvah bize de ayrılık var

Aşk bu mudur ey sevgili ?
Bir aşk vardır bir gönülde
Kabahat seni seven
Şu benim deli deli gönlümde

Söz/Müzik:Orhan Gencebay

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Kahrolsun Dönem Ödevi, Kahrolsun PHP!

Bir kaç gündür php ile yatıp php ile kalkıyorum. Çoğu zaman can sıkıcı bir hal alsa da bu durum, söz verdim arkadaşıma, yapmalıyım bu siteyi. 'Çilemse çekerim, kaderimse gülerim.' havalarındayım.
Aslında bütün mesele insanlara 'hayır' diyememek. Nedendir bilmiyorum bazı insanların ricalarını geri çeviremiyorum.
Neyse ki son birkaç gün de olsa toparladım durumu. Hoş ortaya çıkan iş beni pek tatmin etmedi ama yapacak bir şey yok. Olsa da bu saatten sonra biraz geç artık.

Allah bana akıl fikir bir de hayır diyebilme cesareti versin.
Amin.
Öptüm gözlerinden php. :)

Coldplay/Trouble



O no, I see,
I spun a web, it's tangled up with me,
And I lost my head,
The thought of all the stupid things I said,
O no what's this?
A spider web, and I'm caught in the middle,
I turned to run,
The thought of all the stupid things I've done,


I never meant to cause you trouble,
And I never meant to do you wrong,
And I, well if I ever caused you trouble,
O no, I never meant to do you harm.


O no I see,
A spider web and it's me in the middle,
So I twist and turn,
Here I am in love in a bubble,


Singing, I never meant to cause you trouble,
I never meant to do you wrong,
And I, well if I ever caused you trouble,
Although I never meant to do you harm.


They spun a web for me,
They spun a web for me,
They spun a web for me.


.

.

.
Çok güzel değil mi sizce de? :)

1 Mayıs 2010 Cumartesi

Sen Ağlama.



Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce,
Güzel yüzün,yanakların ıslanır.
Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce,
Hüzün keder yüreğime yaslanır.

Sen Ağlama!
Bir damla gözyaşın yeter.
Sen üzülme,gülüm...

Gece gökyüzünden bir damla yaş düşünce,
Bahar gelir tüm çiçekler ıslanır.
Kara gözlerinden bir damla yaş düşünce,
Hüzün keder yüreğime yaslanır...

Sen Ağlama!
Bir damla gözyaşın yeter...
Sen üzülme gülüm,
Gamzende güllerin biter...
Yollarıma taş koysalar, döneceğim
Gözlerinden yaşlarını sileceğim

Sen Ağlama!
Bir damla gözyaşın yeter...
Sen üzülme gülüm,
Gamzende güllerin biter...
Yollarıma taş koysalar, döneceğim
Gözlerinden yaşlarını sileceğim 

Bilmeyen yoktur bunu, dimi? Ben de bi hatırlatmak istedim işte. :)