12 Kasım 2009 Perşembe

İlk yazım :)

Biraz deneme amacı biraz da blogumu tanıtma amacıyla yazıyorum ilk yazımı. :)
İlk blogum bu ve öğrenmem gereken çok şeyler var daha. Blogumun adı 'Her Telden Çalıyorum'. Çünkü; gerçekten her telden çalıyorum. :)
Blogumda genel olarak müzik önerileri, video klipler ağırlıkta olacak olsa da, bunun yanında her türlü konuda paylaşım yapacağım ya da daha doğrusu yapmaya çalışacağım. :)
Şimdiden blogumu takip edecek ve tavsiyelerini eksik etmeyecek olanlara çok çok teşekkür ediyorum.

Mutlu günler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder