Biraz deneme amacı biraz da blogumu tanıtma amacıyla yazıyorum ilk yazımı. :)
İlk blogum bu ve öğrenmem gereken çok şeyler var daha. Blogumun adı 'Her Telden Çalıyorum'. Çünkü; gerçekten her telden çalıyorum. :)
Blogumda genel olarak müzik önerileri, video klipler ağırlıkta olacak olsa da, bunun yanında her türlü konuda paylaşım yapacağım ya da daha doğrusu yapmaya çalışacağım. :)
Şimdiden blogumu takip edecek ve tavsiyelerini eksik etmeyecek olanlara çok çok teşekkür ediyorum.
Mutlu günler... :)
12 Kasım 2009 Perşembe
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder