skip to main
|
skip to sidebar
22 Nisan 2010 Perşembe
Kulak verin derim 'Beni öldürdün' diyen Bora Duran'a ;)
Bi arkadaş tavsiyesiyle kulak verdim bu sese. :)
Yeni bir ses piyasada, oldukça da güzel. :)
"Sizde bir kulak verin 'Beni öldürdün' diyen Bora Duran'a!" derim ben. ;)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Her Telden Çalıyorum :)
Bir parça ondan, bir tutam şundan, birazda bundan... En çokta sizden. ;)
Hakkımda
ÖzneL
Profilimin tamamını görüntüle
Dizin
Dizin
Mayıs (4)
Nisan (7)
Kasım (4)
İzleyiciler
Blog içi Arama
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder