22 Nisan 2010 Perşembe

Kulak verin derim 'Beni öldürdün' diyen Bora Duran'a ;)



Bi arkadaş tavsiyesiyle kulak verdim bu sese. :)
Yeni bir ses piyasada, oldukça da güzel. :)
"Sizde bir kulak verin 'Beni öldürdün' diyen Bora Duran'a!" derim ben. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder