24 Nisan 2010 Cumartesi

Son defa...

Hey! Emre Aydın seven var mı?
Peki son albümü 'Kağıt Evler'i dinleyen var mı?
Peki ya son albümde 9 numaralı parça olan 'Son Defa'yı dinleyen var mı?

Dinlemeyen büyük büyük kayıptadır. Vallahi... :)




Şarkının sözleri şöyle:
Nasılsın nasıl gitti?
Alıştın mı sen de?
Rahat mısın artık İstanbul'da?
Evlenmişsin, nasıl oldu?
Bulabildin mi sonunda?
Hep anlattığın o meşhur huzuru

İyiyim ben
Hep aynı şeyler işte
Uyku hapları
Yalan dolan gülümsemeler

İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni
Ne yapsam ne söylesem
O geç kalmışlık hissi

Son defa görsem seni
Kaybolsam yüzünde
Son defa yenilsem sana
Hiç anlamasan da
Son defa benim olsan
Uyansam yanında.


İnan pek yeni bir şey yok.
Biraz yaşlandım tabi
Seyrekleşti biraz saçlarım

Bir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım



Dinleyin derim, mutlaka. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder